viernes, 7 de agosto de 2009

REGRESO DE BURGOS


Palacio de los marqueses de Aguilar, en la Plaza Mayor, en aparente estado de abandono.



Manolo e Luci rodeados das suas fillas Lara e Coral; o Paco está comigo, á fronte. Foto sacada no restaurante onde xantamos, en El Entrego.


Colegiata de S. Miguel, en la Plaza Mayor de Aguilar.



O 17 de xullo, venres, saímos de Burgos para Asturias. Paramos a xantar en Aguilar de Campóo e seguimos para Xixón, onde vive Paco, fillo de miña irmá Luci, o que xa nos agardaba para tomar unhas "sidrinas" e dar unha volta pola praia e zona onde estaban ca Semana Negra, que aproveitamos para ver unha exposición de fotoperiodismo. Paco é aficionado á pesca submarina, e invitounos a cenar productos do mar sacados por el, algo delicioso.


El 17 de julio, viernes, salimos de Burgos para Asturias. Hicimos un alto para comer en Aguilar de Campóo y seguimos para Gijón, donde vive Paco, hijo de mi hermana Luci, el cual ya nos aguardaba para tomar unas "sidrinas" y dar una vuelta por la playa y zona donde estaban con la Semana Negra, que aprovechamos para ver una exposición de fotoperiodismo. Paco es aficionado a la pesca submarina, y nos invitó a cenar productos del mar sacados por él, algo delicioso.


O sábado levounos a ver o "Museo de la Minería y de la Industria", en El Entrego, algo dino de ver con máis calma. Xantamos a menos de un quilómetro, e pola tarde levounos a ver Oviedo dende o alto do Naranco.

El sábado nos llevó a ver el "Museo de la Minería y de la Industria", en El Entrego, algo digno de ver con más calma. Comimos a menos de un quilómetro de allí, y por la tarde nos llevó a ver Oviedo desde lo alto del Naranco.


O domingo pola mañá saímos por Vegadeo cara Allariz, onde nos agardaban para xantar, pois o luns, 20, ás nove e media, saía con "Aixiña" para Sanxenxo.


El domingo por la mañana salimos por Vegadeo hacia Allariz, donde nos aguardaban para comer, pues el lunes, 20, a las nueve y media, tenía que estar en la sede de "Aixiña" para ir a Sanxenxo.