martes, 19 de mayo de 2009

NORABOA!!!

Fai días deron na prensa a nova de que a Real Sociedade Española de Química outorgou o seu premio Nacional de Química Orgánica deste ano ó catedrático alaricano José Luis Mascareñas Cid polo seu labor investigador. Para darnos conta da importancia deste galardón, seica o último químico galego premiado pola RSEQ foi en 1985, na persona do profesor don Luis Castedo, que o foi do agora premiado.


Hace pocos días se publicó en la prensa la noticia de que la Real Sociedad Española de Química otorgó su premio Nacional de Química Orgánica de este año al catedrático alaricano José Luis Mascareñas Cid por su labor investigadora. Para darnos cuenta de la importancia deste galardón, el último químico gallego premiado por la RSEQ fue en 1985, en la persona del profesor don Luis Castedo, que lo fue del ahora premiado.


Poucas veces teño tido ocasión de intercambiar unhas verbas co homenaxeado, pero sí tiven o gusto de disfrutar varias veces da moi grata compañía do seu pai, xa falecido, na cafetería "A Fábrica", onde algunha vez me puxo ó tanto da labor investigadora do seu fillo en EEUU e da súa ilusión por traballar na Universidade de Santiago.


Pocas veces he tenido ocasión de intercambiar unas palabras con el homenajeado, pero sí tuve el gusto de disfrutar varias veces de la muy grata compañía de su padre, ya fallecido, en la cafetería "A Fábrica", donde alguna vez me habló de la labor investigadora de su hijo en EEUU y de su ilusión por trabajar en la Universidad de Santiago.


Alégrome moito de que se lle recoñeza o seu traballo, e dou a miña máis sincera noraboa a José Luis (anque el non lea este blog) e á súa nai, coa que xa falei. E un honor e un orgullo para el, para a familia e para toda Allariz que lle fose outorgada tal distinción.


Mucho me alegro de que se le reconozca su trabajo, y doy mi más sincera enhorabuena a José Luis (aunque él no lea este blog) y a su madre, con la que ya hablé. Es un honor y un orgullo para él, para su familia y para toda Allariz que le fuese otorgada tal distinción.

No hay comentarios: